Lilian hier, effe pauze van het bier:) - Reisverslag uit Chico Hot Springs, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu Lilian hier, effe pauze van het bier:) - Reisverslag uit Chico Hot Springs, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu

Lilian hier, effe pauze van het bier:)

Door: Lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

13 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Chico Hot Springs

Hoi allemaal,
Alweer de op een na laatste dag van onze road trip.Waar we nu zitten is echt een superplek om de laatste dagen te chillaxen en nog wat te vissen, wandelen, luieren en lekker te eten.
2 dagen hebben we kris kras door Yellowstone Park en Grand Teton National Park gereden, de Teton bergen zijn echt de mooiste die ik ooit gezien heb.Vanuit de open prairie vlakte zie je opeens een rij Alpen- achtige bergen oprijzen,onwerkelijk mooi.Met een bootje over het bijpassende meer, stukje klauteren naar Hidden Falls (die trouwens niet zo hidden waren, je kunt ze gewoon zien;)) en dan weer verder.In Yellowstone hebben we de Old Faithfull geyser gezien en nog andere geysers,ook heel indrukwekkend, je loopt een uurtje door rotte eieren lucht ontzettend mooie foto's te maken en dan weer verder.De bisons die de kinderen al noemden, dat was echt een westernfilm uitzicht.Allemaal Bison mamma's die met hun kindjes de rivier oversteken, we stonden precies goed om het mooi van bovenaf te kunnen zien!
Hier in Paradise Valley hebben we 2 nachten in 1 van de cabins aan de rivier geslapen, mooie zonsondergang en -opgang en prachtige sterrenhemel.In de ochtend hertjes aan de overkant, ook weer mamma met kleintje die rondhuppelt en komt drinken,ziet er natuurlijk superschattig uit.Bald Eagles vliegen boven de rivier en we zagen er 1 met een vis in z'n klauwen.1 minder voor Joop om te vangen....Vandaag zijn we verhuisd naar het huis van de eigenaar met meer ruimte en eigen slaapkamer voor Andrea en Aron, dat scheelt voor hun weer wakker worden van gesnurk...van pappa (en mamma zeggen ze, kan ik me niet voorstellen, maar ja...)Bij deze Valley lodge zit een super restaurant, gisteren uitgeprobeerd en vanavond en morgen nog een keer!!
Gisteren hebben Andrea en ik een girls day out gehad en in Bozeman de Valley Mall (=b.p;))bezocht, Victoria's Secret is nu een groot deel van de voorraad kwijt en verder was Macy's zo aardig om de Levi's jeans van , let op mam , 54 dollar voor 39 dollar in de sale te gooien en jawel, ze hadden een size 8 medium, perfect slimming , figure toning exemplaar.Ik ben toch zo benieuwd of die koffer nog dicht gaat? tot misschien nog een volgende keer en anders :See y'all soon!!

• 14 Augustus 2011 - 08:06

Richard:

Lilian, ik ben heel erg benieuw hoe Joop er uit ziet in een vispakje van victoria secret. ....tot snel en een hele goede terugreis!

• 14 Augustus 2011 - 08:07

Richard:

Bijna het codewoord vergeten...hamburger spices!:-)

• 15 Augustus 2011 - 18:01

Oma En Opa:

hoi meiskes en jongens ooooo. is het al weer voor bij hopelijk zijn jullie tevreden na al dat moois wat jullie gezien hebben ja liliane koop ook nog maar een koffer anders moet je bij betalen ook zonde. efin slaap lekker en een goede reis terug naar Heugem. en morgen smsen we wel dikke poen Opa en oma en oma Rietje is blij als jullie weer thuis zijn.doei