Aron en Andrea hier want mam en pap drinken bier - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu Aron en Andrea hier want mam en pap drinken bier - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu

Aron en Andrea hier want mam en pap drinken bier

Door: Aron,Andrea en de wilde konijntjes

Blijf op de hoogte en volg Lilian

11 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Yellowstone

heeej allemaol, we zijn bij onze laatste bestemming aangekomen. Onderweg hebben we nog wat leuke beestjes gezien. Denk aan bizons en elanden zonder gewei. We zagen bizons de rivier oversteken. Heel erg sjiek en we hebben pictures!!!!
We hebben ze ook de weg over zien steken en moesten daardoor een paar keer stoppen want we wilden geen bizon op de motorkap :). Het is hier heel mooi en de mensen hier zijn heel erg aardig. We kregen een heel warm welkom. We hebben een balkonnetje en kijken uit over bergen en een vallei (met hertjes die erin rondspringen :D). Een mooie foto genomen van de volle maan hier. We hebben hier geen goede verbinding dus we moeten naar een lounge om op internet te kunnen en tv te kijken. Dit verslagje zal niet al te lang worden maar we zullen morgen of overmorgen een langer verslagje maken met daarin wat we onderweg nog allemaal gezien hebben. Ik hoop dat het weer bij jullie wat beter is geworden. Hier is het 10 voor half 10 's avonds nog steeds 30 graden.
Er zitten hier ook allemaal konijntjes onder de auto's. Alleen onder die van ons moet er nog eentje zijn holletje vinden.
GROETEKEEEESSSSS van Aron en Andrea

• 12 Augustus 2011 - 15:58

Oma En Opa :

wat knap van jullie laat papa en mama maar zuipen. en fijn dat jullie het hebben oma kijk voordurend naar de fotos het weer hier is nog niets en ben vandaag met oma Rietje gaan schoppen in de b.p. dus Joop de erfenis.is op het gaat stukke beter als andere jaren met haar de nichtjes waren nog geweest .
    liefjes pas op voor de diertjes en geniet maar lekker.kusjes opa en oma.

• 12 Augustus 2011 - 15:58

Oma En Opa :

liefjes pas op voor de diertjes en geniet maar lekker.kusjes opa en oma.

• 14 Augustus 2011 - 12:05

Helmi:

Ontaarde ouders!
    Wanneer komen jullie bij ons weer eens dronken en liederlijk worden???
    groetjes,
    Sas en Helmi