Update: geen Jackson in Jackson... - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu Update: geen Jackson in Jackson... - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu

Update: geen Jackson in Jackson...

Door: lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

07 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Jackson

Hi y'all,
We hebben Utah verlaten en zijn via Idaho weer in Wyoming.In Logan zijn we nog even naar de Temple gelopen, maar aangezien Joop geen wit hemd en ik geen lange rok aanhad zijn we niet naar binnen gegaan.Vrijdag zijn we naar het Salt Lake gereden.Was wel mooi om te zien, maar Joop noemde het gelijk het Amerikaanse Garda meer.Ik had gehoopt op zoutvlakte, maar daarvoor is de grond aan deze kant van het meer veel te vruchtbaar.Dus geen uitgemergeld skelet dat de bewoonde wereld net niet gehaald had...Maar wel een leuk tripje en aan het eind van de middag nog even lekker gezwommen in de hotelpool.Zaterdag zijn we naar Jackson gereden, bij Grand Teton National Park.In de Painted Buffalo Inn hebben we weer een mooie kamer met uitzicht op de bergen.Gisteravond hebben we als goeie toeristen hier rondgelopen (het lijkt een beetje op Valkenburg) en we hebben goed opgelet, maar er is hier echt geen Jackson te bekennen.Zelfs helemaal geen gekleurd persoon, behalve Aziatische toeristen.Het is hier echt republikeins cowboycountry.
Joop staat op dit moment ergens in de Spring Creek te vissen, dus Andrea en ik zijn gaan shoppen en Haagen Dasz ijs gaan eten en Aron wilde alleen voor het ijs mee.Ze weten in Jackson ook veel beter welke prijzen ze kunnen vragen en ze houden erg van schuine teksten op T-shirts, volgens mij zitten er 20 T-shirt winkels op 200 meter.Ow ja, note to self: onze volgende auto moet ook intelligente stoelen hebben, als je hem naar voren verstelt onthoudt ie dat en zodra de sleutel uit het contact gaat zoeft ie automatisch terug zodat je makkelijker uitstapt en zodat ik elke keer zeg, ow daar gaat mijn stoel weer.Nice car!
De greetz maar weer en till next soap aflevering van National Lampoon de vries holiday!

• 08 Augustus 2011 - 13:51

Grandpao:

Groetjes uit maastricht (matige temperatuur), ook van de goldboy's.
    Ze eten goed, ik heb zaterdag een kilo voeder bij gehaald het is bijna niet bij te houden, drinken valt mee, ik heb nog geen water hoeven bij te vullen.
    Geniet nog van de laatste week in de states, veel dikke knuffels van hieruit naar jullie aan de overkant.
    groetjes opa en oma.

• 08 Augustus 2011 - 21:18

Richard:

Sind jullie in Amerika zijn gaat het financiele toch niet zo goed meer daar......enig verband misschien?