Breakin'news: Empty Walmart in Rock Springs,WY!! - Reisverslag uit Rock Springs, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu Breakin'news: Empty Walmart in Rock Springs,WY!! - Reisverslag uit Rock Springs, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu

Breakin'news: Empty Walmart in Rock Springs,WY!!

Door: lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

02 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Rock Springs

Hoi allemaal,zijn we weer!!
Vanuit Lander kun je dus een mooi weggetje (Sinks Canyon)oprijden met een visvergunning op zak en dan heb je de Lakes voor het uitzoeken.Was nog een hele klus om eentje te vinden die voor elk wat wils was.....dus niet barstte van de libelles,niet bezocht werd door happy campers met hondjes maat kalf enz.enz.Dit alles op een gravel weg die naar boven slingerde met prachtig uitzicht.En zoals dat dus vaak gaat, de eerste was toch het leukst en zo hebben we daar een paar aangename uurtjes doorgebracht.De enige vis met interesse gaf alleen een enorme plons en dat was dat.Gister was een huishang dagje (want als je dus hoog in da mountains aan een lake gaat zitten kom je kreeftjesrood beneden) lekker gechillaxed en Joop heeft de rivier nog verder gescout.Vanmorgen zijn we verder South gereden, vanaf 1870 gingen zo'n 500.000 emigrants hier noordwaarts. Jaja , de echte Oregontrail huifkarsporen zijn nog zichtbaar!!We zitten nu in Rock Springs waar 1 van de major attracties de Walmart Supercenter is.En die is dus nu leeg...Richie, het geheime code woord is hamburger spices!! Enne 3 T-shirts voor 7 euro, zeg nou zelf....,kun je niet laten liggen hè..
Deze Best Western heeft een indoorpool en die is ook al bezocht door 2 brave NL kids.Dat was em weer for now, more later en Roos, als je dit nog leest : Hasta la Vista, geniet van de cuba libre en nee, de kids mogen nog geen sigaren!!

• 02 Augustus 2011 - 04:03

Lilian De Vries:

hoi oma en opa hoe is het met de visjes? dikke poen andrea en ook dikke poenies voor oma rietje ! xxxxx

• 02 Augustus 2011 - 07:11

Roos Travel:

Hey Lilian...haha ik ben nog niet weg en heb het weer gelezen. Ze zijn zo leuk die stukjes van jou ..echt lachen en je krijgt goede zin!! Zo nu genoeg complimenten ;-) Laatste werkdag hier en dan..jeyy Chillaxen !!!
    Geen sigaren, ook niet waarvoor ze bedoeld zijn...ja Ralph gaat ze natuurlijk uitproberen, wat wil je. Jullie nog een super tijd verder. Cheers and Hasta la vista Roos

• 02 Augustus 2011 - 07:32

Richard:

Hamburger spices Hamburger spices Hamburger spices Tevens een tip voor Joop, als het vissen niet wil lukken mischien moet hij dan maar overstappen naar "roping a calf" moet ie wel iets dikker touw kopen.
    Verder een goede reis en tot het volgende verhaaltje....Lilian je hebt je roeping gemist ik heb een mailtje gestuurd naar veronica travel en ze mischien hadden ze nog een plekje voor als floortje er mee stopt.

Groetjes,

Richard

• 03 Augustus 2011 - 08:19

Helene:

Keep on trucking en geef dat geld maar uit, Obama & the American Economy kunnen het goed gebruiken.
    Wij moeten hier kiezen tussen de hongersnood in de Hoorn van Afrika (Hoorn van Afrika??) of Griekenland uit het slop trekken, mmmm, wat zal het worden? Coole auto trouwens. En is Joop de enige die deze vakantie wat te eten heeft gekregen? Of was het bij de rest te genant veel om te fotograferen? En dat van die pool zullen we maar geloven. Heel veel fun and a great time - see y'all soon!

• 03 Augustus 2011 - 10:04

Opa En Oma:

Nou dreke, met de vissen gaat het goed, je hebt de groetjes.
    We gaan vanmiddag een grotere bak kopen, ze passen er niet meer in.
    Dikke poen van opa en oma, ook voor dat kleine lieve brave mannetje!

• 03 Augustus 2011 - 11:54

Oma:

de fotos zijn mooi en de rest nog mooier zoo te lezen zijn er ook bedrukte Tshirts doe er maar 2 hier is het weer regen vandaag wel 24 gr.
    veel kussen van oma Rietje gaat goed met haar sms lezn vind ze leuk en marja was een leuk weekend
    kindjes haef fun en enshou. kisses
    oma en opa.

• 03 Augustus 2011 - 15:09

Lilian De Vries:

We hebben op dit moment geen verbinding met de gsm want we hebben de rekening niet betaald en we zijn betrokken bij het afluisterschandaal :)

groetjes aron,andrea en die 2 andere