whazzup...? - Reisverslag uit Logan, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu whazzup...? - Reisverslag uit Logan, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu

whazzup...?

Door: lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

04 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Logan

Iedereen gefeliciteerd met Barrack, 50 alweer, je zou het niet zeggen,vanmiddag gaan we even een tas koffie drinken, we zijn uitgenodigd aangezien we een aanzienlijk deel van de staatsschuld oplossen, alleen al door ons shop- en eetgedrag.We doen het graag:)
Vanuit Rock Springs hebben we alweer een mooie tocht gereden, de Flaming Gorge scenic byway, langs felrode bergwanden,Flaming Gorge Dam en door Red Canyon, was erg mooi.Het visitor center hangt half boven de klif, super uitzicht! Hier begint de canyon wand die uiteindelijk door de colorado river de grand canyon gemaakt is. We zagen ook een aantal wilde paarden en bambi's. Bij het restaurantje hingen vogelhuisjes waar piepkleine 'hummingbirds'kwamen drinken.Gisteren zijn we naar Logan gereden , waar we nu in een (alweer Best Western) motel zitten met outdoor pool, die we gister voor ons vieren hadden, lekker decadent,voelt bijna als een eigen zwembad.Andrea en Aron zitten der nu alweer in en Joop is naar de local fly fish shop om te kijken waar de best fishingplek in town is.Maar misschien komt ie ook wel terug met een extra vrouw, want we zitten echt midden in mormoon mekka en voor je het weet heb je 3 of 4 gezinnen tegelijkertijd.Ik zal toch eens navragen of ik ook nog een paar mannen erbij mag....
We zijn nog niet bekeerd, hebben wel al verschillende evangelisten (wit overhemd, stropdas) gezien.Zo meteen es aan Joop vragen naar welke van de 13 kerken hier in de buurt hij wil.Morgen rijden we naar het Salt Lake en dan reizen we weer naar het noorden, richting yellowstone.Groetjes en See ya soon!!

• 04 Augustus 2011 - 18:30

Lilian De Vries:

hoi

doei

groetjes aron

• 05 Augustus 2011 - 13:06

Opa En Oma:

wat leuk die fotos we beleven het helemaal meevooral aron en dreke in het zembad en joop nog eens ga niet te ver kijk eens voor een kaart van
    de obamas,kom net terug van oma Rietje weer boodschappen gedaan en alles is goed Joop had gebeld [o.15] zo te lezen reizen jullie naar westtern hotels en genieten van al het moois
    van amerika Het is hier ook weer een beetje zomer en marcel logeerd hier,
    geniet met volleteugen en xxxxxvan opa en oma..

• 08 Augustus 2011 - 08:00

Ien:

Prachtige foto's! Mooie reis!
    Hoeveel mannen mag jij nu Gili?