Tik 'm aan old man! - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu Tik 'm aan old man! - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu

Tik 'm aan old man!

Door: lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

27 Juli 2011 | Verenigde Staten, Cody

Hi y'all,how are you today?

Vanuit een letterlijke laid-back positie (achterover geleund tegen hoofdeind,met laptoppeke op schoot,dankzij netwerkje van de Comfort Inn)de eerste berichten van onze trip.
Op maandagochtend om half negen werden we opgehaald door de taxi en naar het station gebracht met ons half pakhuis aan bagage.Onderweg op Ceramique nog uitgezwaaid door Ome Jo en Sammy,hoewel wij zwaaiden en hij ons denkelijk niet zag...Intercity naar Utrecht,zomertoer,dus 1e klas, prima reis, over naar Schiphol en daar pakhuis afgeven en drank kopen en andere drank nuttigen....
Bij inchecken irritant vooraan gaan staan zodat de pittige KLM dame kon regelen dat we 2 aan 2 kwamen te zitten in plaats van op 4 losse middenstoelen en hup effe een stukje vliegen.De verplaatste USA citizen was not amused, maar, legde zich na een strenge preek van Delta stewardess, type Janet Jackson als ze 60 is, neer bij zijn lot...
De vlucht ging prima en toch altijd sneller dan je denkt, wat is nou 9 uur?,waren we boven Minneapolis dat er lekker hollands plat en polderachtig uitzag van boven.Mooie stad leek het me,maar wij hoefden alleen maar over te stappen.Op het vliegveld kreeg Joop een groot compliment, hij moest zich namelijk legitimeren om een Super Pale Ale van een halve liter te krijgen, was hij wel 21? Daarna zagen wij live de toespraken van Barrack en Boehner op CNN en frankly waren we de enigen die het interessant vonden.De burgers van de Nation adressed waren totally not interrested, sorry Paul,het doet ze niks:)
Door naar Billings en daar om 23.00 naar het Best Western hotel van (ook hier pap!) topkwaliteit.Na 24 uur on the road lekker geslapen en uiteraard door tijdverschil om 6 uur alweer klaarwakker.Na het feest ontbijt met pancakes,eggs en bacon weer naar het vliegveld en de auto opgepikt.(Marcel het is een witte Ford Edge!)Zeer relaxed naar Cody gereden en ingetrokken in dubbele blokhut van Buffalo en z'n Billies, erg leuk om hier weer even terug te zijn.We zijn meteen bij de Mexicaan gaan eten en het was nog steeds erg lekker! Nu is het day 2, ik zit hier te typen en Joop heeft buiten een vliegvisgesprek met een new friend...altijd leuk: where you from, you look like a fly fisherman...?(de vliegendoos gave him away..) Dat was em for today,coming back to you soon with more adventures, in the meantime :have a good one!!

• 27 Juli 2011 - 14:49

Roos Travel:

Hey Lilian, wat klinkt dit weer super !!Haha die Janet Jackson is geweldig. Mooi een witte ford Edge en acco's ook toppie zo te horen. You make me happy, met you berichtje. Enjoy the rest of your time.Bye bye Roos

• 27 Juli 2011 - 20:09

Opa En Oma:

wat leuk fijn dat jullie goede reis hebben gehad.geniet maar van de billies in billie en joop niet te ver he for de kits one big kissen en toe de nexs mail oma en opa.

• 28 Juli 2011 - 13:56

Jacqueline:

hey mensjes in amerika
    ik hoef al niet te vragen hoe het met jullie gaat want dat weet ik nu al,
    zo te zien (lezen) hebben jullie het erg naar jullie zin. super veel plezier nog de rest van jullie vakantie.
    au-revoir
    ps. souveniers always welcome (hihi grapje)

• 28 Juli 2011 - 14:09

Helmi En Sas:

Loopt die Joop weer de hele dag met zijn vliegendoos te pronken??
    Van mijn kreeg-ie helemaal geen bier meer, 21 of niet!
    Mooi dat alles goed gelopen is.
    groetjes

• 28 Juli 2011 - 15:47

Richard De Buurman..:

Howdy,
    Ik zou zeggen filmen die hap en uitbrengen inplaats van de floders goes to America....de frostjes goes to America. Vergeet wel niet de hamburgerkruiden. Dit was geen grapje. Veel plezier daar en Joop zorg dat je gulp dicht is als je gaat vissen. En vergeet je berenspray niet.

See ya

• 29 Juli 2011 - 07:57

Ien:

Ha lieffies, dat klinkt lekker allemaal, genieten maar daar!

liefs Ien