Buffalo en zijn Billies... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu Buffalo en zijn Billies... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu

Buffalo en zijn Billies...

Door: lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

12 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Coming to you from Cody,Wyoming...
Onze vervolg reis ging ook goed, A+A zijn van onervaren vliegers naar superdoorgewinterd gegaan:lange vlucht-korte vlucht-groot vliegtuig-klein vliegtuig (canadair, google maar en ja, echt waar, Joop vond dit het fijnste vliegtuig ever!!Nou jullie weer..:))overstappen op O'Hare Chicago vliegveld, ik vond Schiphol een leuk regionaal vliegveldje hierbij, ze hebben het allemaal glansrijk doorstaan.Ook de Nederlands sprekende steward (een vader uit Groningen) en de Nederlandse mevrouw op Chicago Airport ( Als au-pair blijven hangen in de fifties)waren leuk om te ontmoeten.
Met de auto (Nissan Rogue , vooral Joop vindt hem heel fijn, ik ook wel, maar ja, 't blijft een japanner...)ging de reis van Billings naar Cody.Heel mooie tocht, de omgeving hier is overweldigend, bergketen met richels en je verwacht elk moment zo'n rijtje indianen er bovenop.
In het dorp werden we hartelijk ontvangen.De Buffalo Bill cabin receptie wordt geheel gerund door Senior Citizens, allemaal even vriendelijk, alles ruikt naar potpourri.De kids vinden het zwembad helemaal okee en we hebben gisteren genoten van een luie dag.
We wilden gister al wat typen, maar we moesten naar de Cody Nite Rodeo...(Is vast ook te googlen)Dit was een hele leuke ervaring, volkslied gezongen en al..Veel cowboys en koetjes ofcourse en in de schoolbus heen en terug (uiteraard zaten we naast Canadezen met Nederlandse ouders...dus ons engels wordt ook steeds beter!
Voor opa en oma:New Mexico ligt niet op de route.Hoezo?
Voor Ien: Joop vliegt erg leuk zijn andere hobbies verlopen ook goed..;)
Voor Sas en Helmi:We hebben Helmi opgegeven voor de Bullriding cursus , start in oktober, be prepared.
Hier komt Andrea:
hoi opa en oma de stenen en vlaggetjes zijn gereserveerd. oma rietje marja en wim veel groetjes en liefs vanuit de prairie en we zijn al 10 cm gegroeid!!

greetzzzz xx

• 13 Augustus 2009 - 06:21

De Elsjes:

Ha fam. The frost. Klinkt allemaal super tot nu toe. jullie verdienen het dik en dubbel!!!
    Geniet er lekker van. P.s die indianen moet je bestellen. En als je Bruce tegen komt zeg ff dat ie super was op pinkpop. Groetjes uit frankrijk(zonder laptop) maar ja wist Renate veel dat je op een itouch ook op internet kan......

• 13 Augustus 2009 - 07:52

Helene:

Coming to you from the limbo highlands - als de werkelijkheid gelijk op gaat met het enthousiasme in het reisverslag dan is alles superduper! Wij gaan vandaag inpakken voor onze eigen long journey. Morgen staat het vertrek naar Luxemburg op het programma, voor Joe Average een gewone woonwerkafstand, voor ons de highway to holiday. Als we maar genoeg omwegen en landweggetjes nemen zijn we er misschien al om vier uur. Dat wordt vroeg vertrekken dus...lots of fun & all the best & love kisses & big hugs!!! The Martinson Family - ps, ook erg he, van Eunice! Ze was pas 88, stop je nog even bij Hyannis, of stuur je gewoon een kaartje?

• 13 Augustus 2009 - 10:04

Helmi:

Bullriding???????????
    Ik dacht meer aan een uitbeencursus, gevolgd door wat leuke stoofgerechtjes!!!!!
    Nog wat indianen geschoten of blijft de jacht steken bij (vlieg)vissen?

groetjes

• 13 Augustus 2009 - 10:24

Opa/oma:

Mexico: Wij waren op bezoek bij tante bertien en troffen er lies Geijselaers-pluijmakers, over voor 11 weken, natuurlijk jullie reis verteld. Lies heeft een dochter wonen in New Mexico van jouw leeftijd
    die het geweldig vindt als ze bezoek krijgt van de roots, vandaar.
    Vele groeten en dikke poene uit Maastricht.
    Opa en Oma
    Ps. hebben jullie Lucky Luke al gezien ?

• 14 Augustus 2009 - 12:23

Ien:

Ha dat klinkt allemaal leuk! Heel veel plezier
    daar! al visjus gevangen?

liefs

• 16 Augustus 2009 - 10:32

Oma Rietje,wim,marja:

Lieve genieters,
    Wij genieten enorm van jullie reis verhalen.Met oma Rietje gaat alles goed! Wij printen jullie verslagen uit voor haar en zij bewaard ze alsof het goud is !!Lieverds blijf vooral genieten van alles en van oma Rietje een dubbele knuffel voor Andrea en Aaron,liefs Wim en Marja.