Daar zijn ze weer!! - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu Daar zijn ze weer!! - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu

Daar zijn ze weer!!

Door: lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

17 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Cody

Hoi allemaal,
Hoog tijd voor weer een nieuw berichtje uit the Far West..
Net zo leuk als het typen van deze verslagjes is het lezen van jullie reacties!!
Zaterdag waren wij net als president Obama in Yellowstone National Park.Helaas hebben we geen glimpje van hem gezien, maar wel heel mooie andere dingen.Leek het eerst nog een beetje op de Ardennen..(het commentaar was:Oh, hier rijden Helene en Wiel ook, alleen zijn die in een kwartier weer thuis:)),
daarna werd het echt wild west met prairieweiden met Bison kuddes erop (Later liep er eentje zomaar midden op de weg langs de auto's te boemelen!) en heel weids meren- en boslandschap.Halverwege kregen we een prachtig uitzicht op de watervallen en canyons, waar Aron en Andrea hun nieuwe lievelingsdier ontmoetten; de chipmunk, (amerikaans pijlsnel eekhoorntje ).
Het was een lange tocht van een dag die eindigde in de bergen, met echt een 'majestic' view op de panorama weg waar Chief Josef met zijn indianen heeft gelopen.There's nothing like it is hier niet overdreven!
Gister is Joop gaan vissen met een gids, het hielp niet echt, nog steeds niks gevangen , maar hij draagt het manmoedig, de gids zei namelijk wel dat 'Zjoep' een real good fisherman was en dat is ook leuk om te horen.
Tijd om 2 kindjes in het zwembad te pleuren, want het zonnetje schijnt hier lekker!
See you soon, big hug van ons allemaal.
Mam:als jullie Lies nog zien vraag het adres van Lisa, handig voor de volgende keer;)
En Sam jong, proficiat met je verjaardag, we nemen der een op je gezondheid en een leuke cowgirl is onderweg:)
xxxxx J+L+A+A

• 17 Augustus 2009 - 20:04

Rachel:

Hoi Lil,

Echt leuk om jullie reisavonturen te lezen. Door jullie goede omschrijvingen kan ik me een voorstelling maken van cowboycountry!!!

Groetjes en nog veel plezier uit het warme kikkerlandje

• 17 Augustus 2009 - 21:06

Ien:

Ha sjonges, al paar op Zappies verjaardag genomen!
    Lilian heb je je badmintonsetje wel bij je?
    Geen Vikingen daar natuurlijk maar misschien wel een stoere Indiaan! Kinders in het water, Zjoop
    in de plomp en jij effe badmintonnen. Je kunt natuurlijk ook tegen de Indiaan zeggen dat het regent! Dan scrabbelen in de hut. Tis errug gezellig hier, Saar belt 3 uur per dag met Johannesburg, Sams vrindjes hebben de hele dag vlaaigevreuten.
    Morgen lekker werken, hoop dat jullie Yogi nog zien.
    Veel fun daar en liefs

• 20 Augustus 2009 - 09:46

Roos:

Hoi USAgangers,
    Wat klinken jullie verhalen te gek. Super allemaal. en bevalt Buffalo Bill een beetje. Kunnen jullie de biertjes koel krijgen met dat warme weer. Hier in Italia is het behoorlijk caldo caldo, 35 graden is niks, maar wederom heerlijk om hier te zijn. Kom als jullie thuis zijn wel foto,s kijken. Nog heel veel plezier, en Joop minimaal 1 vis moet toch kunnen. Lilian doe de groetjes aan Bill en kids heerlijk genieten van al het moois en lekker spelen in het zwembad. Groetjes Roos en Fam.