Howdy!! - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu Howdy!! - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu

Howdy!!

Door: lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

21 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Cody

Hoi allemaal,
de afgelopen dagen waren zeer afwisselend...Dinsdag begon met een plet bend on the car...Erg leuk, vooral omdat we net een lange tocht wilden gaan maken en gelukkig hier op de parkeerplaats al zagen dat de band echt helemaal plat was.Van de verhuurder hadden we een alarmnummer en 1 van de Buffalo Billies heeft ons geholpen met bellen en regelen enz.
De firma die kwam verwisselde de band en nu konden we rustig 3000 mile op het thuisbrengertje rijden...
U raadt het al, dat vonden wij geen goed idee omdat het terrein hier best ruig is af en toe en bij een volgend band probleem heb je dan geen reserve meer.Dus weer bellen en uiteindelijk bij de Rimrock tire company de band voor 10 (!!) dollar laten maken en hup daar gingen we.
We hebben alles hier in de buurt toen maar bezichtigd: De Buffalo Bill dam, het Old Western stadje, het Tecumseh miniatuur durrepke en dat was erg leuk.
woensdag hebben we toen de lange tocht naar het Medecine Wheel gemaakt en dit was heel indrukwekkend.Uiteraard onderweg weer de ene Canyon en waterval na de andere en allemaal even adembenemend.
Het was echt de moeite waard! (laatste 5 kilometer moet je 'hiken', en heen regende en stormde het flink, terug scheen gelukkig het zonnetje weer)
Gisteren was een lekkere lazy luier dag, wasje doen (je propt 4 kwartjes in een schuifje en hup de machine gaat lopen)en zwemmen en lezen en eten bij de , jawel, chinees!
Na alle eggs with bacon en burgers with fries was het erg fijn om weer eens iets anders te proeven.
That's it for now:)
Groetjes van ons allemaal
xxx J+L+A+A

• 21 Augustus 2009 - 19:00

Oma En Opa :

hello de Vriesjes zo te lezen gaat het jullie goed maar toch regen.
    wij hebben hier tropis weer 37 graden maar je weet mam vind dat fijn oma Rietje bellen we regelmatig ze komt morgen wer naar het zuiden en dan zijn het nog 5 dagen zegt ze Aron hoe is het met flapie spreek hij al goed engels en Dreke bisse lekker goun zwumme he lilke wetste wat Thomas Zijlma komt naar mijn lezing goed he Helene en Wilie zijn weer terug hadden het leuk gehad nu krijgen jullie nog dikke poenen en knuffels en tot gauw opa en oma

• 23 Augustus 2009 - 09:56

Helene:

a plet bend on the car? Volgende keer volgen jullie de cursus how to change a tajjer before aai goo to ze steets - door Buffalo Willy. fijn om het allemaal mee te beleven - marcel wil weten welke auto jullie eigenlijk hebben. Onze vakantie was leuk, alleen was het huis wat muffetig en gedateerd gemeubileerd...daarover later meer. Vanmiddag op chique naar de verjaardag van Johan in een restaurant in Heerlen met alle ooms en tantes. Dus zometeen nog even optutten. Groetjes en kus voor de avonturiers! Helene

• 23 Augustus 2009 - 20:13

Lilian De Vries:

Hoi Marcel. Onze auto is een Nissan Rogue. Automaat. Hij rijdt fantastisch.
    Groeten,
    Joop

• 24 Augustus 2009 - 17:54

Marja:

Hoi vakantiegangers,
    Zaterdag Rietje naar huis gebracht.Alles is o.k met haar. Ziet erg uit naar jullie terug komst, dus Joop maak je borst maar nat want zij wil alle details weten !!! Geniet nog even van alles om jullie heen en voor donderdag goede reis terug!
    liefs ,Wim en Marja