yeah baby!!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu yeah baby!!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lilian Vries - WaarBenJij.nu

yeah baby!!!

Door: lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

09 Augustus 2009 | Verenigde Staten, New York

Hi everyone!!
Dit is toch echt wel een super geweldige stad, met niets te vergelijken en you had to be there..:)
We hebben een perfecte vlucht gehad en ook Andrea en Aron gingen van "woe eng" naar "vet, cool, sjiek".
We hebben de afgelopen 2 dagen heel veel gezien maar natuurlijk is dit veel te weinig tijd voor deze stad.
Tot nu toe heel veel lieve ,aardige Amerikanen ontmoet, een top 10 is te kort denk ik.
Morgen vliegen we door naar Billings en gaan we effe een stukkie rijden.
Dan moeten we dus de Gray line tour bus, de Key West Diner met Eddy Wallie ober,
de ontelbare taxi's, het stilstaan in 'traffic' omdat er een helicopter op een vliegtuigje botste en dus elke FDNY en NYPD wagen er op af racete, Dominican Day today, dus heel veel Spaanstalige New Yorkers in kickse outfits en al die andere gekke dingen weer missen.Het was hier super!!
Groetjes en liefs voor jullie allemaal,enne.....Pap,stuur uiteraard de bekende G+W!! Het geit hjel hel hie!!

• 10 Augustus 2009 - 09:20

0pa En Oma:

Fijn dat alles zo goed verloopt, g en w is onderweg, vertel ons in het volgend bericht hoe jullie route is,komen jullie ook in de buurt van New Mexico?

• 10 Augustus 2009 - 10:12

Sas En Helmi:

Jeetje, Kool en zo....
    Lijkt me ook een geweldige stad NY.
    En daarna de uitgestrektheid van jullie volgende bestemming...mooi contrast.
    Veel plezier en liefs,

• 10 Augustus 2009 - 19:47

Ien:

Ha dat klinkt allemaal super!
    Hoe is Joops vlucht geweest? Bleef hij bij woe eng????
    Ik dacht nog wel even ze zullen toch niet een vluchtje boven NY geboekt hebben!
    Veel plezier daar en liefs

• 14 Augustus 2009 - 20:06

De Noren!:

Yeu dut leukt mu wul wutt! Hilsen may Britt Fred og Aya!!